Klachten

Klachten

Wij willen goede zorg en ondersteuning bieden en vinden het belangrijk dat je tevreden bent. Soms kan het gebeuren dat je niet tevreden bent met onze zorg of ondersteuning. Je kunt hier over in gesprek gaan met je begeleider. Door samen te praten, kunnen we proberen problemen op te lossen. Je kunt ook praten met de Zorgmanager als dat nodig is. Als je er niet uitkomt, kun je een klacht indienen over de zorg die je hebt ontvangen. We hebben hiervoor een klachtenregeling die voldoet aan de Wet kwaliteit, klachten en geschillen zorg (Wkkgz). Klik hier voor meer informatie over onze klachtenregeling.

Je kunt een klacht indienen via het klachtenformulier of per post sturen naar: Sula, ter attentie van de klachtenfunctionaris, Strevelsweg 736, 3083 AT Rotterdam. Onze klachtenfunctionaris zal je klacht onderzoeken en contact met je opnemen om erover te praten en uit te leggen wat er zal gebeuren. We bespreken de klacht ook met de medewerker die erbij betrokken is. Samen zoeken we naar een oplossing. Het kan gebeuren dat we geen oplossing vinden als we de klacht niet gegrond vinden. Als je het niet eens bent met onze oplossing, kun je contact opnemen met een externe geschillencommissie. Sula is aangesloten bij de onafhankelijke commissie; de Geschillen Commissie.